English

Senioři

Usilujeme o mezigenerační dialog a jsme tu pro vás!

Pravidla, která musí naši zástupci dodržovat a doporučení pro vás:

  • Všichni naši zástupci mají povinnost se vám při každé návštěvě prokázat identifikační kartou. Doporučujeme nevpouštět domů kohokoli, kdo vystupuje jménem společnosti O2 a odmítne tuto kartu předložit
  • Zástupci O2 při osobní návštěvě nikdy nevybírají peníze v hotovosti - vše je případně řešeno fakturou
  • Nemají právo ani nahlížet do vašeho vyúčtování a vyžadovat vaše referenční číslo. Tyto údaje nikomu nesdělujte - mohly by být zneužity
  • Totožnost zástupce O2 si můžete bezplatně ověřit i na naší bezpečnostní lince 800 130 027. Na tomto čísle vám také poradíme, jak se bránit nevhodnému jednání neprofesionálních prodejců a případně útoku podvodníků